środa, 31 sierpnia 2016

02.Ozdobne Słoiki zrób to sam+Stylizacja ala Retro

Witajcie ponownie :)
zaczniemy może od pewnych Zwykłych słoików
ale można je ozdobić na różne sposoby..
Dziś chciałam pokazać jak w fajny sposób
ozdobić słoiki żeby fajnie się komponowały.

Idziemy do sklepu za .2 zł one nie będą drogie
wszędzie znajdziecie te słoiczki ,
oraz farby jaki kolor to już zależy od was
ja mam z tamtego roku miętową z Obi
jeszcze została, pędzelki mini również
się przydadzą.




Potrzebny:
-koronki paseczki
-Słoiki
-Klej
-Farbka
-Pędzelek mini

a)Z paseczków z koronek , tworzymy kokardkę.i naklejamy
na słoik w miejscu pod zamknięciem.
b)do drugiego słoika kleimy koronkę w gruby pasek na wzór
zamknięcia żeby pokrywało...


Piszemy pędzlem czy też markerem
ewentualnie farbą , byle by była czarna
np.Home,sweet home...
na środku słoiczka...

.a na drugim słoiku można namalować
ewentualnie groszki....




















________________________________________________________


DRUGIM TEMATEM NA DZIŚ STYLIZACJA
troszku inna w stylu RETRO
jest to rozkloszowana ale trochę dłuższa niż zwykle
marki Mohito była jeszcze w ciemnym różu
ale stwierdziłam że pudrowej mi brakuje w moich stylizacjach.
spódnica nie za kostki nie za kolana.
Można fajnie z nią łączyć kolorki i bluzki w grochy :D.



























_____________________________________________________________________

Trzymajcie się



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz