sobota, 10 września 2016

05.Spis filmów na zimne wieczory+deviantart


Hej moje drogie :D , kolejna notka
na moim blogu , troszkę szybko dziś napiszę 
bo mamy weekend a ja zmęczona po wczorajszej pracy,
Mam dla was ciekawe filmy , które mogłyby nas wprowadzić
w przeróżne nastroje :D
zazwyczaj fajne , jak i strachliwe.
jednakże to że ja jestem fanką komedii romantycznych,
filmów akcji czyli zwyczajnie coś się musi dziać
i oczywiście filmy o tańcu oraz muzyczne biografie ...

zacznę od tych filmów które naprawdę
dają do myślenia wymienię tutaj 3 tytuły

" Skazany na blues" Chodzi tutaj oczywiście o Ryśka Riedla z Dżemu
to jest film bardziej muzyczny o całym zespole Dżem oraz o tym 
jak ciężko gdy schodzisz na dno,


"Montage of check" Dużo razy też go oglądałam
również jak Kurt Cobain miał ciężko w życiu
film wykonała jego córka .
Wiele razy dostał kopa od życia ..
taka historia również jak powstawał zespół Nirvana
nie zawsze każdy musi Cię lubić,kochać , szanować
ale też że ludzie .. są bezwzględni.
znowu tematyka muzyczna bardziej przez cały film
na którym byłam w kinie a potem w domu oglądałam
po ostatnim zerwaniu z facetem dodawał mi kopa..
taki zupełnie inny świat.

i taki trzeci muzyczny

Amy:
o jej życiu, o jej chłopaku, rodzinie.
Amy winehouse
również jaką była osobą nie należała
do grona grzecznych dziewczyn 



_____________________________________________________________________

Teraz najlepsze po tych filmach muzycznych które przerobiłam
kilka razy są również wersje wywiadowe które zawsze uwielbiałam oglądać
w tych trzech filmach pokazują również jak Artyści, Artystki czują się
osamotnione i czym dla nich jest muzyka...
Istnieje również bardzo dużo fajnych filmów o tańcu jeden z najstarszych to:

Dirty Dancing oraz step up wszystkie części
które ujęły mnie swoją innością w każdej z części
akcji toczy się zupełnie inaczej
inni aktorzy i wgl... 

najlepsza według mnie jest trójka i czwórka najwięcej
jest muzyki,tańca dużo się dzieje.
____________________________________________________________________

a teraz podaję wam 5 komedii romantycznych które również mnie porwały
i uwielbiam w zimne wieczory, czy też romantyczne wieczory do nich powracać
i je oglądać.

1. Pretty woman - jeden z ciekawych filmów z starszych w których
właśnie aktorka tego filmu , pracuje w bardziej takiej branży
Prostytuowanej nic się na to nie poradzi ciężko jest jej w życiu więc musi jakoś
sobie radzić, pewnej nocy napotyka fajnego faceta.
(Dzianego) ale on także pokazuje jej inne życie, 
inny świat . 

2.Brzydka prawda druga równie dobra komedia
no z tym że trochę zboczona . 
Warta obejrzenia dużo by tu rozmawiać wystarczy obejrzeć.

3.Planeta singli
świetny polski film, w którym jakiś facet prowadzi program
w sposób prowokacyjny. 
Oraz o tym jak pary umawiają się przez internet i poznają się w rzeczywistości.

4.Sposób na teściową to również trochę starszy ale fajny film komediowy.

5.Kochanie poznaj moich kumpli amerykańska fajne komedia 
______________________________________________________________________

DEVIANTART

moja ulubiona stronka
w której ludzie pokazuj swoje prace
malarskie, również z niej można coś
fajnego naszkicować namalować bardzo polecam..
http://www.deviantart.com/
najwięcej tam fantasy :D
ale innych tak samo... 


miłego czytania i oglądania.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz