poniedziałek, 5 września 2016

03.Zumba +biżuteria tworzona przez ze mnie.

Hej kobiety dzisiejsza notka będzie
o tańcu (Zumba) coś zupełnie innego ale modnego.
Nie gdyś było tak że że taniec ( bailando-hiszpańki,dance-j.angielski)
nie każdy miał na to czas bo ciężko było pogodzić jeżeli
ma się prace , czy cokolwiek innego i zazwyczaj każda wymówka była
dobra . W tej chwili mam pełną motywację...
to nie musi być nasz sukces .. ale coś co nas wyzwala pozytywnie oczywiście,
ja np. chodząc na takie zajęcia uświadomiłam sobie, że nie chcę być
nudziarą , że mam też swój mały świat i kredki i faktycznie nie każdy do tej
pory będzie mnie rozumiał. Nadchodzi jesień, zawsze warto pomyśleć przez chwile
co czujemy , zmęczenie? , depresję sezonową? otóż mam jeżeli ktoś lubi muzykę
latino, uwielbia rytmy hiszpańskie i latynowskie czy też kizomba, bachata
jak najbardziej Zumba jest wskazana. :)
to jest lekarstwo na smutek tylko trochę inaczej

Ludzie łatwo się zniechęcali bo nie znali idealnie.. układów
do tego wystarczy cierpliwośc i chęci a sama układy wejdą wam w krew
musicie dać sobie czasu .

TAŃCZYMY DLA SIEBIE I WIDZIMY W TYM COŚ NIEZWYKŁEGO
TO JUŻ JEST COŚ... łapiemy z życia energie
która jest nam potrzebna...w życiu codziennym

ciężko nam w tej nudnej rzeczywistości
nie musi być wcale taka nudna

WYSTARCZY ZUMBA , KIZOMBA CZY BACHATA

a może jesteś odważna na Sexy dance?
nie to już zależy od ciebie jaką jesteś duszą
w środku, czy ciebie ciągle inspiruje to....


dzisiaj chciałabym z naszej kochanej zumby
która trwa zazwyczaj wtorek,czwartek oraz Piątek
kilka piosenek które wyzwalają w nas ducha walki
i muzyczne wcielenie :D.

podaje tytuły bo dużo miejsca zajmuje

MAHAN MOIN - AZIZAMI

Samo Moi | Andrea & Costi | Zumba® Fitness 

Ay mi dios - Yandel Ft Pitbull con Letra

Azumbo by Krys feat. DJ Lewis | Zumba® 


to ulubione piosenki w których sporo endorfin możemy czerpać..
_____________________________________________________________
Kolejnym tematem , jest to biżuteria własnoręcznie tworzona
mam tu kilka takich którym mogłabym się pochwalić
chociaż kiedyś napiszę jak ją tworzyć nie ma w niej nic trudnego
wystarczy odrobina wyobraźni ,*.* bo to zależy jaki pomysł
chcecie do niej dodać..
ja miałam takie weny że dodawałam listki,
dodawałam różyczki i tworzyłam dla własnej siebie...
według wyobraźni ...

















1 komentarz:

  1. Bransoletka z sercem bardzo mi się podoba. :)

    OBSERWUJĘ i oczywiście zapraszam do siebie:
    http://dastiinastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń