środa, 16 listopada 2016

07.bransoletki hand made+Perfumy godne uwagi

HOLA,

Dzisiaj w tej notce chciałam zaprezentować
moje bransoletki hand made.
Dla innych dobry sposób na nudę
dla drugich , inspiracja
a dla trzecich nic wartościowego.
Dopóki , tu jestem
zapraszam serdecznie to obejrzenia a może
przeczytania..




zrobiłam podwójne 
 z tym że, 
lepiej te perełki będą razem
się łączyć..



taka biała , 

z listkiem..

listków w komplecie było naprawdę wiele do wykorzystania

dwa mi zostały na inne moje bransoletki .. i ogółem.

Kolejny temat dzisiaj to perfumy, 

które naprawdę polecam nie są jakoś tak wyjątkowo drogie.

bo nie przepadam za drogimi rzeczami,

ale opłacalnymi i długo utrzymującymi się na ciele

skórze. Moimi takimi które wprost

uwielbiam to są zapachy Słodkie, kwiatowe 

innych po prostu nie byłabym w stanie wąchać.

W drogeriach dąbrowy , Katowic można przedrzeć się przez

tłumy perfum.. które są naprawdę super..

pierw zamawiałam z katalogu avon :

Sexy Ultra pink które wręcz są mega tanie w promocyjnej cenie

30zł a ich zapach utrzymuje się długotrwale na skórze:

te z Katowic Mega takie słodkie , w sumie
kobieta w drogerii mi je poleciła, 
trzymają się i się opłacają..




trzeci truflowy zapaszek dla kobiet które lubią słodycze,

i były też w zapachach truskawki, kokosa ale według mnie truflowy

super się trzyma :) .



gwiazdorskie perfumy Katy Perry killer queen

zabójcza królowa taka nazwa :D

możliwe że już mnie zabiła i urzekła

jeden z zmysłowych i słodkich zapachów dla kobiet.

Mam jeszcze wiele starszych perfum :D

ale po prostu , te najlepsze chciałam jak najbardziej

wam zaprezentować. nie każdemu słodycz się może podobać

te bardzo szybko schodziły jak weszłam do drogerii była ostatnia sztuka

za naprawdę fajną promocyjną cenę . taki łup :)

Idealne jako prezent na święta urodziny.

Ja sobie właśnie już na urodziny taki wykonałam

ale poluje jeszcze na inne gwiazdorskie z Beyonce bo się skończyła.

Zapraszam serdecznie na mojego bloga w następnej notce, być

może inne pudełka Decoupage .jak samemu wykonać

np. na biżuterię i inne rzeczy :) .. 

Można również pod choinkę stworzyć taki prezent dla rodziny 

samodzielnie..

zapraszam... i miłej środy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz